Gwarancja / Zwroty
i
serwis pogwarancyjny

Asortyment naszego sklepu posiada gwarancję producenta od daty zakupu, z zastrzeżeniem normalnych warunków użytkowania i przestrzegania instrukcji użytkowania zalecanej przez producenta. W przypadku, gdy produkt wymaga naprawy w trakcie tego okresu gwarancyjnego, naprawa zostanie przeprowadzona przez naszych techników posprzedażnych, pod warunkiem, że: produkt nie został poddany nieprawidłowemu użytkowaniu. Gwarancja nie obejmuje również przypadków gdy produkt został naprawiony przez przez osoby trzecie jak również produkt nie został w żaden sposób zmodyfikowany w stosunku do pierwotnego stanu.

Jakie produkty objęte są gwarancją / zwrotem?

  • Produkty zakupione w naszym sklepie

    Gwarantujemy najwyższą jakość produktów zakupionych w naszym sklepie. Nasi handlowcy rejestrują wszystkie złożone zamówienia. Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości zakupionych towarów, możesz nam je zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zakupu po wcześniejszym ustaleniu warunków zwrotu. Zwrotom nie podlegają towary zamówione u producenta na specjalne zamówienie klienta.

  • Produkty z niezniszczonym oryginalnym opakowaniem

    Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są dostarczane w oryginalnym opakowaniu. Jeśli zdecydujesz się na zamianę lub zwrot towaru w ciągu 14 dni zachowaj oryginalne opakowanie oraz dokument zakupu (paragon, faktura).

  • Produkty nie uszkodzone

    Jeśli produkty nie są uszkodzone podlegają one gwarancji. Wystarczy zwrócić się do naszych pracowników obsługi gwarancyjnej o pomoc, a oni odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zasad zwrotu i naprawy.

  • Produkty, które nie zostały naprawione przez osoby trzecie

    Jeśli produkty zwracane do naszego sklepu nie zostały naprawione przez osoby trzecie, podlegają one gwarancji. Przede wszystkim porozmawiaj z naszymi technikami, którzy pomogą Ci rozwiązać każdy problem.

  • Produkty, które nie były używane dłużej niż ich okres gwarancyjny

    Masz prawo do reklamacji produktów objętych okresem gwarancyjnym producenta. Skontaktuj się z naszymi pracownikami przez telefon lub e-mail. Otrzymasz wszystkie niezbędne instrukcje. Obiecujemy szybko rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

W jakich przypadkach gwarancja jest odrzucona?

  • Uszkodzenia spowodowane zużyciem

    Należy pamiętać, że nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń produktu, które mogły powstać w wyniku normalnego zużycia produktu.

  • Niewłaściwe użycie

    Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie ma wizualne ślady niewłaściwego użycia, ten przypadek nie jest objęty gwarancją.

  • Okres gwarancji wygasł

    Gwarancja rozpoczyna się w dniu dokonania zakupu na dokumencie zakupu i obejmuje ją ściśle ustalona gwarancja producenta.

  • Nieautoryzowane usługi naprawcze

    Gdy produkt jest naprawiany przez nieautoryzowany serwis klient traci  swoje prawo do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.

  • Zużycie materiałów eksploatacyjnych

    Każdy materiał eksploatacyjny ma swój gwarantowany czas życia. Po zakończeniu cyklu życia materiałów eksploatacyjnych gwarancja traci ważność; materiały powinny zostać zmienione na koszt kupującego.

  • Używanie nieautoryzowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych

    W przypadku produkt jest zepsuty z powodu użycia nieautoryzowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych sklep nie ponosi odpowiedzialności.

  • Klęska żywiołowa

    Klęska żywiołowa jest siłą wyższą, której sprzedawca nie może zapobiec.

  • Czyszczenie produktu

    Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas czyszczenia lub usuwania obcego materiału z jego powierzchni lub z jego wnętrza, sklep nie świadczy bezpłatnych usług gwarancyjnych, ponieważ awaria nastąpiła z winy kupującego.